Ugglor och muffins


Sommaren börjar så smått närma sig sitt slut och här sitter jag och befinner mig i ett nytt stadium av mitt liv. Jag är arbetslös. Jag är arbetssökande. Jag är nyutexaminerad. Jag längtar efter att ha något att göra.

Igår kom jag tillbaka från semestern och nu ska jag vara hemma i det som jag ska försöka skapa mig en vardag i. Förhoppningsvis går det fort tills jag har ett jobb, men det är ändå här jag sitter nu. Med alldeles för mycket tid och inget att göra. 

Jag har två planer, träna och pyssla. Pysslandet har kommit lite i skymundan den senaste tiden, men idag var jag pepp igen och pillade ihop ett litet kort. Jag menar, finns det någon bättre kombo än ugglor och muffins?


Har funderat mycket på hur en gör för att sälja hantverk, önskar mig ett forum och personer att sälja tillsammans med. Vore nog så enormt mycket enklare än att sälja på egen hand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar