Mål 2015

Jag tycker om årsskiften. Jag tycker om möjligheten att börja om i någon mening. Att avsluta och börja nytt (jag tycker ungefär samma om månadsskiften). Sen spelar det inte så stor roll att jag sällan avslutar allt nytt jag påbörjar. Men jag tycker om de här första trevande dagarna av det nya året när min hjärna sätter igång att göra planer och sätta mål.

För de kommande dagarna har jag två planer:

- Laga så mycket mat jag orkar och göra matlådor av det.
- Åka så mycket rullskridskor jag orkar nu när vi har en inomhusbana i flera dagar.

Sen den 7:e januari är det tillbaka till jobbet och rutinerna igen.

Jag har aldrig riktigt ägnat mig åt nyårslöften, och tänker inte börja med det heller. Men här kommer några mål för mitt 2015.

Träning:

- Träna 200 pass.
- Klara 150% av min kroppsvikt i marklyft.

Läsande:

- Läsa 40 böcker.

Sen vill jag fotografera och blogga mer, men det hjälper inte med några mål. Det är lusten som styr, och hur jag ska få tillbaka fotolusten återstår att se. Köpte mig ett nytt objektiv i julklapp, och en prenumeration av Mollie Makes, detta kan förhoppningsvis göda både pysselintresset och fotolusten.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar